Általános Szerződési Feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Harmony & Head Spa
2024.06.27.
1. Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya
1.1. A jelen ÁSZF a weboldalunkon www.harmonyheadspa.hu elérhető szolgáltatásokra vonatkozik.
1.2. Kérjük Ügyfeleinket, hogy figyelmesen olvassák el az ÁSZF-et, mielőtt megrendelik, illetve igénybe veszik a szolgáltatásainkat. A szolgáltatásaink megrendelésével, illetve igénybevételével az Ügyfeleink az ÁSZF tartalmát magukra nézve kötelezőnek fogadják el.
1.3. A Harmony & Head Spa fenntartja magának a jogot az ÁSZF módosítására, amelyről az érintetteket megfelelő módon tájékoztatja. Az ÁSZF közzététele a https://harmonyheadspa.hu/ weboldalon és a szolgáltatásnyújtás helyszínén történik.
2. A szolgáltató adatai
- Név: Kiss Vanda Nóra e.v.
- Székhely: 1096 Budapest, Vendel utca 15-17.
- Nyilvántartási szám: 58865231
- Adószám: 48972037-1-43
- Telefonszám: +36 30 822 5951
- E-mail: info@harmonyheadspa.hu
- Weboldal: https://harmonyheadspa.hu/
A szolgáltató megjelölése a továbbiakban: Harmony & Head Spa
3. A szolgáltatások meghatározása és díjszabása
3.1. A Harmony & Head Spa szolgáltatásainak körét és díjszabását a mindenkori hatályos árlista tartalmazza.
3.2. Az árlistában szereplő árak forintban (HUF) értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t (bruttó árak).
3.3. Az árlista közzététele a https://harmonyheadspa.hu/ weboldalon és a szolgáltatásnyújtás helyszínén történik.
3.4. Az egyes szolgáltatások tartalmát, jellemzőit és részleteit a szolgáltatások vonatkozó tájékoztató anyagai tartalmazzák.
4. A szolgáltatási szerződés létrejötte
4.1. A Harmony & Head Spa és Ügyfelei között a szolgáltatási szerződés létrejön, ha az Ügyfél a szolgáltatást megrendeli, illetve igénybe veszi, ezzel a Harmony & Head Spa a megrendelt szolgáltatás teljesítésére, Ügyfelünk pedig a megrendelt szolgáltatás díjának megfizetésére válik kötelezetté.
4.2. A szolgáltatási szerződésre a magyar jog, jogvita esetén a magyar bíróságok joghatósága vonatkozik.
5. A szolgáltatások igénybevételének folyamata és feltételei, szalon etikett
5.1. A Harmony & Head Spa szolgáltatásainak igénybevétele előzetes időpontfoglalás, vagy megfelelő szabad kapacitás esetén helyszíni bejelentkezés után lehetséges.
5.2. Kérjük Ügyfeleinket, hogy előzetes időpontfoglalás esetén pontosan, a lefoglalt időpont előtt 5-10 perccel érkezzenek meg üzletünkbe.
5.3. Szolgáltatásaink igénybevétele smink nélkül lehetséges. Emiatt kérjük Ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint smink nélkül érkezzenek, de igény esetén a helyszínen történő sminkeltávolításhoz sminklemosót biztosítunk.
5.4. A pontosabb fejbőr- és hajdiagnózis felállítása érdekében a kezelés előtt minimum 48 órával nem javasolt a hajmosás.
5.5. A szalonban törekszünk a Vendégeink kényelmének biztosítására. Kérlek Ügyfeleinket, hogy vegyék át mindig az utcai cipőjüket, hogy megőrizzük a szalon tisztaságát és higiéniáját.
5.6. Kérjük Ügyfeleinket, hogy a kezelések alatt ne használják a telefonjukat, mivel szeretnénk, hogy Vendégeinknek a lehető legnagyobb nyugalomban, odafigyelésben legyen része.
6. Fizetési feltételek
Fizetés készpénzzel és bankkártyával lehetséges.
7. Késés, elmaradás és lemondás
7.1. Kérjük Vendégeinket, hogy amennyiben késni fognak, azt mindenképpen és haladéktalanul jelezzék felénk.
7.2. Jelentős mértékű, 15 percet meghaladó késés esetén sajnos előfordulhat, hogy a Harmony & Head Spa nem tudja elvégezni a kezelést. Ebben az esetben új időpont egyeztetésre van lehetőség, azonban a jelentős késés miatt el nem végzett kezelés teljes díja felszámolásra kerül, kivéve akkor, ha Vendégünk hitelt érdemlően igazolni tudja, hogy a jelentős mértékű késésre elháríthatatlan ok miatt került sor.
7.3. A Harmony & Head Spa fenntartja magának a jogot, hogy 100%-os díjat számítson fel a tervezett szolgáltatásért, mint „Elmaradás” díj, ha a Vendég előzetes értesítés nélkül nem érkezik meg a lefoglalt időpontra, vagy 30 perccel a tervezett időpont előtt mondja le/ütemezi át az időpontot.
7.4. Ha a Vendég megjelenik a szalonban a lefoglalt időpontban, azonban úgy dönt, hogy nem veszi igénybe a szolgáltatást, ez „Elmaradásnak” minősül és a Harmony & Head Spa 100%-os díjat számol fel.
7.5. Kérjük Ügyfeleinket, hogy a lefoglalt időpont lemondását/módosítását legkésőbb 24 órával az időpont előtt jelezzék felénk az info@harmonyheadspa.hu e-mail címen.
7.6. Amennyiben 24 órán belül történik meg a lemondás, a Harmony & Head Spa a következő alkalommal az elmaradt kezelés 50%-ának megfelelő díjat számol fel. Ez alól nem képez kivételt a tervezett szolgáltatás rövidebb vagy olcsóbb szolgáltatássá történő változtatása. Ebben az esetben az eredeti szolgáltatás 50%-án felül, az elvégzett szolgáltatás díját is szükséges megtéríteni.
8. Termék visszatérítés
8.1. Minden terápiás készítmény végleges vételt von maga után. A termékeket nem lehet kicserélni, jóváírni vagy visszatéríteni higiéniai okokból.
8.2. Termékeink otthoni használatra való kiválasztása személyre szabottan, előzetes állapotfelméréssel történik. A legjobb eredmény elérésének érdekében fontos a rendszeres kontrollvizsgálaton való megjelenés.
8.3. Amennyiben elmarad a rendszeres kontroll, úgy termékei hatásosságáért a Harmony & Head Spa nem vállal felelősséget.
9. Ajándékkártyák
9.1. Az ajándékkártyákat közvetlenül a weboldal „Ajándékkártya” menüpontjában található űrlap kitöltésével lehet megvásárolni, valamint személyesen a szalonban, előre egyeztetett időpontban. Az űrlap kitöltését követően a Harmony & Head Spa felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot.
9.2. Az ajándékkártyák PDF nyomtatható formátumban kerülnek elküldésre. Mindegyik ajándékkártya egyedi kóddal ellátott.
9.3. Más, harmadik fél által kínált ajándékkártyák nem érvényesek a Harmony & Head Spa szalonjában.
9.4. Az Harmony & Head Spa-nak szüksége van az ajándékkártya egyedi kódjára a beváltáshoz. Az ajándékkártyákon az egyedi kód a lejárati dátum alatt található. A Harmony & Head Spa nem fogad el olyan fotókat, scannelés stb., amelyek nem tartalmazzák a kódot.
9.5. A Harmony & Head Spa nem vállal felelősséget az elveszett, ellopott, megrongált vagy engedély nélkül használt ajándékkártyákért.
9.6. Az ajándékkártyák nem válthatóak be készpénzre, nem téríthetők vissza, nem használhatóak más promóciós ajánlatokkal, és nem használhatóak másik ajándékkártya vásárlására.
9.7. Az ajándékkártyák 6 hónapig érvényesek kiállításuk dátumától számítva. A lejárati dátum nem hosszabbítható.
9.8. A Harmony & Head Spa nem vállal felelősséget olyan helyzetekért, amikor egy ajándékkártya lejárt és tulajdonosa a lejárati dátum után szeretné beváltani azt; ez alól kivételt képez, ha a lejárati időpontja előtt nincs elérhetőség a foglalási rendszerben, ez esetben a Harmony & Head Spa a foglalás dátumát veszi figyelembe, kizárólag abban az esetben, ha a vendég időpontfoglaláskor jelezte az ajándékkártya felhasználási igényét és megadta annak egyedi kódját.
10. Reklamáció és panaszkezelés
10.1. A Harmony & Head Spa-nál arra törekszünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk. Célunk, hogy minden Vendégünk elégedetten távozzon, azonban a szalonból való távozás után reklamációt nem fogadunk el.
10.2. Kérjük, hogy a szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációt, panaszt Vendégeink távozás előtt, a helyszínen jelezzék.
10.3. A fogyasztóvédelmi szervekre és a panaszkezelésre vonatkozó tájékoztató a https://harmonyheadspa.hu/ weboldalon megtalálható, valamint a szolgáltatásnyújtás helyszínén kerül kifüggesztésre.
11. Adatkezelési szabályok
11.1. A Harmony & Head Spa adatkezelési szabályait a mindenkori hatályos adatkezelési tájékoztató tartalmazza.
11.2. Az adatkezelési tájékoztató közzététele a https://harmonyheadspa.hu/ weboldalon és a szolgáltatásnyújtás helyszínén történik.
12. Egyéb rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és az egyéb vonatkozó jogszabályok az irányadóak.
A Tökéletes Head Spa Művészete
és harmóniába kerüljön az elméd és a tested.